1 juni 2010

FAVORITES TAG

Nog een tag deze week, deze keer eentje van Eva: kies je 3 favoriete producten en stel ze even voor!


Drie... dat wordt moeilijk! Oké, hier gaan we!

Classique Parfum - Classique X Collection - Classique Eau de toilette

Nummer 1: Jean Paul Gaultier Le Classique Eau de Toilette
Waarom? Ik draag deze eau de toilette al sinds mijn 17e (en ik ben er intussen 28 dus je kan al beginnen tellen!). Dit is mijn geur, dit bèn ik. Bovendien vind ik het een prachtige verpakking in een speciale huls. Meermaals per jaar kan je leuke pakketten kopen in de parfumerie, waarbij je een fullsize bodylotion krijgt bij aankoop van deze geur, of wordt het flesje speciaal aangekleed voor een bepaalde gelegenheid. Jean Paul, je 't aime...
Een parfum met uiterst vrouwelijke en sensuele noten...
Het parfum van een dominante, verleidelijke vrouw met sensuele vormen.
In de topnoot: de frisheid van steranijs, die stoeit met de tederheid van de roos.
In het hart: de pikante zoetheid van sinaasappelbloesem met de zinnenprikkelende noten van gember.
In de basis: de strelende sensualiteit van vanille en naar amber geurend hout.
Bezoek ook eens de (Vlaamse!) website van Jean Paul Gaultier, waar je ook een online shop kunt vinden.


Nummer 2: YSL Volume Effet Faux Cils mascara
Waarom? Omdat ik dit de beste mascara ooit vind. Mijn favo wimperlook is er een van volume en drama en deze mascara zorgt daarvoor. Het is ook een prachtige verpakking, erg mooi om te gebruiken. De draaidop sluit ook goed aan, en is de enige mascaraverpakking die ook echt "afsluit". Als je hem dichtdraait, voel je op het einde nog een kleine klik, waardoor de lucht zoveel mogelijk wordt buitengesloten.


Nummer 3: Vaseline
Waarom? Multifunctioneel, goedkoop, oerdegelijk en onverslijtbaar!

Ik tag Beate, Kims en Steffi!
Share:

2 opmerkingen

© BeautyLoves | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig