25 maart 2011

REVLON SPRING LOOK 2011 & SWATCHES


Tijd voor wat kleur! Revlon kiest het romantische kleurenpalet met hun Nail Enamel, Colourburst Lipsticks en een Quad Eyeshadow, net op de tijd voor de lente. Als je twee producten uit hun lentecollectie koopt, krijg je de Double Twist Mascara er gratis bij!



Ik kon twee producten uittesten: de Colorburst Lipstick in Fuchsia en de Nail Enamel in Plum Seduction.


Plum Seduction is een hot pink met een vleugje paars erin verwerkt. Na een laagje krijg je een mooie kleur, twee laagjes geven de kleur van in het flesje. Ik heb deze nagellak bijna een hele week op mijn nagels gehad (instant happiness!).



Fuchsia is, zoals de naam het zegt, een fuchsia kleur die wel goed past bij de nagellak. Zoals je kan zien aan de swatches, kan je de kleur wel opbouwen. Het is een creamy, glanzende lippenstift die fijn aanvoelt op de lippen. Dit is wel een echte lippenstift, dus geen balsem met een kleurtje. Ik vind de verpakking trouwens wel erg mooi, het is een classy matzwarte huls, die ingekerfd is met een ruitjespatroon. Heel fijn is dat je bovenaan de kleur kan zien, dus geen gedoe met zoeken in je stash!

Revlon - vanaf einde maart 2011 @ Galeria Inno, enkele Planet Parfum-verkooppunten en parfumerieĆ«n
Nail Enamel in Pink Posh, Plum Seduction, Red Hot Tamale - € 8,95
Colorburst Lipstick in Carnation, Fuchsia, True Red - € 11,95
Quad Eyeshadow in Silver Fox - € 11,95
Double Twist Mascara - € 11,95
Share:

14 opmerkingen

  1. wauw wat een mooie kleur is de lipstick zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die lippenstift vind ik erg mooi ga er zeker voor kijken! normaal kijk ik nooit echt naar revlon maar wel een leuke collectie. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het lakje wel leuk, maar die lipstick is echt het toppunt. Wat een lekkere, mooie knalkleur. En zeker een goede pigmentatie. Heel mooi.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lakje is pretty!! Lipstick ook, maar geen kleurtje voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaaauw die lippenstift.... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel sjiek, het is direct zomer zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaauw, me likes the pink colours! :D Mooi hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wou echt dat ze Revlon dichter bij me in de buurt verkochten! zo'n fijn merk voor lipproducten :) mooie swatches

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I adore that beautiful purple-pink color!!!

    ♥ Marta from With Love...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die lipstick vind ik echt super! Wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohh die lipstick is echt SUPER mooi :O
    Die gaat op mijn wishlist ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh de fushia lipstick is prachtig!

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

    BeantwoordenVerwijderen

© BeautyLoves | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig